Applying the Extended Theory of Planned Behavior to Predict Collaborative Consumption Intentions

Julkaisussa: Collaborative Value Co-creation in the Platform Economy
Tekijät: Lindblom, Arto; Lindblom, Taru
Tekijöiden määrä: 2
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Julkaisufoorumiluokka : 2
JUFO-ID: 5952
Julkaisija: SPRINGER
Julkaisuvuosi: 2018
ISSN: 2197-8832
Emojulkaisun nimi: Collaborative Value Co-creation in the Platform Economy
Sivunumerot: 167 - 182
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Liiketaloustiede
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Lindblom, Arto - Aalto-yliopisto, Department of Marketing
Sarja: Translational Systems Sciences
Aiheet:
Linkit: https://dx.doi.org/10.1007/978-981-10-8956-5
Organisaation sisäinen affiliaatio: Aalto-yliopisto, Department of Marketing