Assessing Online Collaborative Problem Solving Among School Children in Finland : A Case Study Using ATC21S TM in a National Context

Tekijät: Ahonen, Arto;Harding, Susan-Marie
Tekijöiden määrä: 2
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 1
JUFO-ID: 85177
Julkaisija: Tresorix Ltd
Julkaisuvuosi: 2018
ISSN: 1694-2116
Volyymi: 17
Numero: 2
Sivunumerot: 138 - 158
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Kasvatustieteet
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Ahonen, Arto - Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos
Sarja: International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
Aiheet:
Linkit: https://doi.org/10.26803/ijlter.17.2.9
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57292
https://dx.doi.org/10.26803/ijlter.17.2.9
Organisaation sisäinen affiliaatio: Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos