Capturing temporal and sequential patterns of self-, co-, and socially shared regulation in the context of collaborative learning

Tekijät: Malmberg, Jonna; Järvelä, Sanna; Järvenoja, Hanna
Tekijöiden määrä: 3
Kieli: englanti
Julkaisutyyppi: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Julkaisufoorumiluokka : 3
JUFO-ID: 54066
Julkaisuvuosi: 2017
ISSN: 0361-476X
Volyymi: 49
Sivunumerot: 160 - 174
Tieteenala: Yhteiskuntatieteet
Kasvatustieteet
Paikalliset tekijät ja heidän affiliaationsa: Järvenoja, Hanna Tiina - Oulun yliopisto, Oppiminen ja oppimisprosessit
Malmberg, Jonna Eriika - Oulun yliopisto, Oppiminen ja oppimisprosessit
Järvelä, Sanna Marketta - Oulun yliopisto, Oppiminen ja oppimisprosessit
Sarja: Contemporary educational psychology
Aiheet:
Linkit: https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2017.01.009
https://dx.doi.org/10.1016/j.cedpsych.2017.01.009
Organisaation sisäinen affiliaatio: Oulun yliopisto, Oppiminen ja oppimisprosessit